Oct 22, 2015
Real-time computer graphics has been making huge steps towards generating realistic-looking scenes in recent years, taking advantage of massive improvements in computing power on CPUs and GPUs. Video game industry is a catalyst of this rapid evolution, with billions of dollars spent on gaming hardware and software each year accelerating investment into the field. Počítačová grafika a specificky real-time grafika zaznamenala díky velkému nárůstu výpočetní síly procesorů a grafických čipů v posledních letech obrovské pokroky při zobrazování realisticky vyhlížejících scén. Herní průmysl je katalyzátorem tohoto pokroku, který je poháněn miliardami dolarů každoročně utracenými zákazníky za herní software a hardware.
Seminář se bude scházet vždy 4. čtvrtek v měsíci v 16 hod. (s výjimkou letních měsíců a prosince), a to buď v budově FEL ČVUT na Karlově náměstí, nebo v budově MFF UK na Malostranském náměstí. Jeho program bude tvořen hodinovou přednáškou, po níž bude následovat časově neomezená diskuse. Základem přednášky by mělo být něco (v mezinárodním měřítku) mimořádného nebo aspoň pozoruhodného, na co přednášející přišel a co vysvětlí způsobem srozumitelným a zajímavým i pro širší informatickou obec. Přednášky budou standardně v angličtině. Formát semináře připravil přípravný výbor ve složení Roman Barták (MFF UK), Michal Chytil (ÚI AVČR), Pavel Kordík (FIT ČVUT), Jan Kybic (FEL ČVUT), Michal Pěchouček (FEL ČVUT), Jiří Sgall (MFF UK), Vojtěch Svátek (FIS VŠE), Michal Šorel (ÚTIA AV ČR), Tomáš Werner (FEL ČVUT), Filip Železný (FEL ČVUT) Idea Pražského informatického semináře vznikla z rozhovorů představitelů několika vědeckých institucí na téma, jak odstranit zbytečnou fragmentaci informatické komunity v ČR.
Professional recording and live streaming, delivered globally.
Presentations on similar topic, category or speaker